asbzarco

تجهیزات نظافت صنعتی

asbzarco

تجهیزات نظافت صنعتی

شرکت اسب زر با بیش از 20 سال سابقه، نماینده انحصاری چندین کمپانی معتبر اروپایی در زمینه ماشین آلات نظافت صنعتی چون دستگاههای شستشوی کف، جاروب محوطه صنعتی، دستگاههای جاروب خیابانی، سیستم های شستشوی فشار قوی و تجهیزات کارواش اتوماتیک می باشد.
شرکت اسب زر خود نیز در زمینه طراحی و تولید جارو های مکنده متحرک، سیستم های مکنده مرکزی، انواع مکنده های صنعتی دائم کار، وکیوم لودر، سیستم های انتقال مواد، دستگاههای تخلیه کاتالیست و سرامیک بال، تجهیزات غبارگیر صنعتی و تصفیه هوا، فعالیت دارد و تنها تولید کننده دستگاههای وکیوم لودر در ایران است. محصولات صنعتی این شرکت سالهاست که در صنایع مختلف، از قبیل صنایع پتروشیمی، سیمان،معدن، خودرو، فولاد، ریخته گری ،شیمیایی ،شیشه، کشاورزی، دام و طیور ،نساجی، فرش و فرآورده های چوبی بکارمی رود.

  • ۰
  • ۰

جارو محوطه

جاروی محوطه به انگلیسی Industrial Sweeper می باشد.

جارو محوطه PB 111 E

جاروبرقی صنعتی یا سوییپر جاروبرقی آب و خاک (سوییپر ) برای جمع آوری موادمانند گرد و خاک و آب مورد استفاده قرار می گیرند. ساختار این دستگاهها متشکل از موتور مکش، فیلتر، مخزن و لوله و نازل ها میباشد. از دستگاه های جاروبرقی آب و خاک در کارخانه ها، اداره ها، مجتمع های مسکونی، مساجد، کارواش ها و … استفاده می شود.

  • امکان ارائه در سه مدل یک، دو و سه موتوره

  • دارای بدنه با دوام از جنس استیل

  • قابلیت چرخش جهت تخلیه آسان مخزن (در مدل های دو و سه موتوره)

  • دارای شیلنگ تخلیه آب کثیف (در مدل های دو و سه موتوره)

  • دارای انواع نازل برای نظافت انواع سطوح

جاروی های محوطه و خیابانی برای نظافت و جمع آوری گرد و خاک و زباله های روی زمین طراحی و تولید می شوند.

این نوع جارو به کمک برس ها و سیستم مکش، عملیات جارو کردن سطوح را انجام می دهند به این صورت که دو برس جانبی، زباله هارا به مرکز دستگاه هدایت کرده و برس استوانه ای که در مرکز جارو قرار دارد زباله ها را به داخل مخزن دستگاه اتقال می دهد.

در هنگام عملکرد برس هاامکان بلند شدن ذرات ریز وجود دارد، برای جلوگیری از این امرسیستم فن و فیلتر دستگاه این ذرات را مکش و جذب می نماید.

دستگاه های جاروی محوطه و خیابانی در محیطهای  شهری و صنعتی برای نظافت معابر ، خیابان ها ، انبارها ، محوطه کارخانه های سیمان ، فولاد و … مورد استفاده قرار می گیرند.

در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با واحد فروش شرکت اسب زر حاصل فرمایید.

021-54635 -    09120235174

 www.asbzar.com

https://goo.gl/ZU2CAf

کانال آپارات
https://www.aparat.com/asbzar

صفحه اینستاگرام 
www.instagram.com/asbzarco

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی