asbzarco

تجهیزات نظافت صنعتی

asbzarco

تجهیزات نظافت صنعتی

شرکت اسب زر با بیش از 20 سال سابقه، نماینده انحصاری چندین کمپانی معتبر اروپایی در زمینه ماشین آلات نظافت صنعتی چون دستگاههای شستشوی کف، جاروب محوطه صنعتی، دستگاههای جاروب خیابانی، سیستم های شستشوی فشار قوی و تجهیزات کارواش اتوماتیک می باشد.
شرکت اسب زر خود نیز در زمینه طراحی و تولید جارو های مکنده متحرک، سیستم های مکنده مرکزی، انواع مکنده های صنعتی دائم کار، وکیوم لودر، سیستم های انتقال مواد، دستگاههای تخلیه کاتالیست و سرامیک بال، تجهیزات غبارگیر صنعتی و تصفیه هوا، فعالیت دارد و تنها تولید کننده دستگاههای وکیوم لودر در ایران است. محصولات صنعتی این شرکت سالهاست که در صنایع مختلف، از قبیل صنایع پتروشیمی، سیمان،معدن، خودرو، فولاد، ریخته گری ،شیمیایی ،شیشه، کشاورزی، دام و طیور ،نساجی، فرش و فرآورده های چوبی بکارمی رود.

  • ۰
  • ۰

دستگاه وکیوم لودر یک دستگاه مکنده صنعتی متحرک ( دارای قابلیت جابه جایی آسان ) با قدرت و سرعت مکش بسیار بالا می باشد.

این دستگاه مکنده صنعتی قدرتمند معمولاً بر روی یک کامیون ، کامیونت یا شاسی چرخ دار ( متصل به مال بند ) نصب می شود.

دستگاه های مکنده کامیونی علاوه بر جمع آوری گرد و خاک و آلودگی های صنایع و نظافت محیط، می توانند به عنوان ابزاری برای جمع آوری و انتقال مواد به کار روند. مدل های جدید و پیشرفته دستگاه های مکنده کامیونی مخازن بزرگ و تکنولوژی ویژه ایی دارند که باعث افزایش کاربری این دستگاه ها در صنایع شده است. موتور های بکار رفته در مدل های پیشرفته و به روز دستگاه های مکنده کامیونی، علاوه بر سیستم مکش، مجهز به سیستم دمش نیز می باشند. با استفاده از سیستم دمش، مواد جمع آوری شده در مخزن مکنده کامیونی، می توانند بدون دخالت دست از مخزن تخلیه شده یا به چرخه تولید باز گردند. عدم ایجاد گرد و خاک در هنگام تخلیه یا انتقال مواد، از جمله ویژگی های اصلی این سیستم ها می باشد. از این رو بسیاری از صنایع به منظور ارتقا و دستیابی به سطوح بالاتری از سازگاری با محیط زیست، از دستگاه های مکنده صنعتی استفاده می کنند. سیلو های بکار رفته در صنایعی چون صنعتی سیمان فاقد دریچه در قسمت انتهایی بوده از این رو تنها راه تخلیه مواد انبار شده در این سیلو ها استفاده از دستگاه های مکنده کامیونی می باشد. از این رو با قرار دادن خرطومی دستگاه در داخل مخازن با مکش مواد می توان مخزن را تخلیه نمود.

شرکت اسب زر اولین طراح و تولید کننده وکیوم لودر در ایران می باشد. لازم به ذکر است پرسنل این شرکت در هر زمان آماده بازدید از محل، مذاکره حضوری و ارائه پیشنهاد مناسب و اطلاعات بیشتر می باشند.

در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با واحد فروش شرکت اسب زر حاصل فرمایید.

021-54635 -  09120235174

 www.asbzar.com

https://goo.gl/xsMLA2

کانال آپارات

https://www.aparat.com/asbzar

صفحه اینستاگرام 

www.instagram.com/asbzarco


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی